Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
3D herní svět v OpenGL
Buchta, David ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá studiem moderních technik v počítačové grafice; návrhem a vytvořením aplikace, jež může sloužit jako jádro budoucímu hernímu enginu. V práci jsou vyzdviženy techniky tvorby rozsáhlých terénů, pokročilých stínů, generování fyzikálně založené oblohy a vykreslování velkého množství objektů. Závěrem je provedeno výkonnostní testování těchto modulů.
Indexování objektů v 3D prostoru
Drbal, Miroslav ; Dvořák, Radim (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
Diplomová práce vymezuje definici pojmu indexace a v úvodu se zabývá známými indexovacími algoritmy a strukturami pro indexování objektů v 3D prostoru. Je zde diskutován rozdíl mezi indexováním statických - nepohyblivých a pohybujících se objektů. Praktická část diplomové práce je zaměřena na návrh a implementaci indexovacího algoritmu pro open source aplikaci MaNGOS s ohledem na generičnost návrhu a efektivitu výsledné implementace, zejména pak na efektivitu prostorových vyhledávacích dotazů pro vyhledání objektů daných vlastností v zadané oblasti. V závěru práce prezentuji a diskutuji dosažené výsledky.
3D herní svět v OpenGL
Buchta, David ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá studiem moderních technik v počítačové grafice; návrhem a vytvořením aplikace, jež může sloužit jako jádro budoucímu hernímu enginu. V práci jsou vyzdviženy techniky tvorby rozsáhlých terénů, pokročilých stínů, generování fyzikálně založené oblohy a vykreslování velkého množství objektů. Závěrem je provedeno výkonnostní testování těchto modulů.
Indexování objektů v 3D prostoru
Drbal, Miroslav ; Dvořák, Radim (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
Diplomová práce vymezuje definici pojmu indexace a v úvodu se zabývá známými indexovacími algoritmy a strukturami pro indexování objektů v 3D prostoru. Je zde diskutován rozdíl mezi indexováním statických - nepohyblivých a pohybujících se objektů. Praktická část diplomové práce je zaměřena na návrh a implementaci indexovacího algoritmu pro open source aplikaci MaNGOS s ohledem na generičnost návrhu a efektivitu výsledné implementace, zejména pak na efektivitu prostorových vyhledávacích dotazů pro vyhledání objektů daných vlastností v zadané oblasti. V závěru práce prezentuji a diskutuji dosažené výsledky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.